دیدار رئیس دادگستری، دادستان و معاونین دادگستری شهرستان ری با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

رئیس دادگستری، دادستان و معاونین دادگستری شهرستان ری با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفتگو کردند.

 خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در این دیدار ضمن تأکید بر همکاری های دوجانبه آستان مقدس و دادگستری شهرستان ری، اظهار داشتند: رویکرد دوره جدید ریاست محترم قوه قضاییه بسیار امیدآفرین و موجب اصلاح بهتر امور خواهد شد و اگر همه دستگاه های متولی در حوزه امنیت جامعه، هماهنگ و همدل عمل کنند، بی شک شاهد کاهش روزافزون جرایم و آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

 

ایشان افزودند: بنده از نظر و پیشنهادهای نخبگان و کارشناسان در بخش های مختلف در راستای تحقق هرچه بهتر فرامین رهبر معظم انقلاب بهره خواهم گرفت و امید دارم در ادامه آنچه در گذشته انجام گرفته، بتوانم گام های مؤثری بردارم و این امر نیازمند یاری شما عزیزان خواهد بود.

 

در این دیدار صمیمانه، آقای قاسمی زاده رییس دادگستری شهرستان ری و همچنین آقای نوفرستی دادستان شهرستان ری، ضمن عرض خیر مقدم به تولیت آستان مقدس و نیز ارائه گزارشی از خدمات قضایی و معضلات در شهرستان ری، بر همکاری در همه زمینه ها با تولیت آستان مقدس تأکید و اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 1173278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha