مساجد برای جهاد تبیین برنامه داشته باشند/ برنامه‌های تبیینی به روز و با نظر  نخبگان اجرا شود

حجت‌الاسلام والمسلمین آیتی گفت: مساجد در عرصه جهاد تبیین برنامه داشته باشند و سخنرانی را در کنار نشست‌های تحلیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن آیتی بیرجندی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های مساجد در حوزه های گوناگون باید به روز شود، اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین و با توجه به اینکه تهدیدات و شبهه افکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان نیز به روز می شود، مسجدی ها باید در این حوزه نیز کاملا به روز و اقناعی عمل کنند.

 

خطیب دینی افزود: کار دیگری که مسجدی ها در این حوزه باید انجام دهند این است که در عرصه جهاد تبیین برنامه داشته باشند و سخنرانی را در کنار نشست های تحلیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی در دستور کارشان قرار دهند.

 

وی اضافه کرد: ارائه آمارهای شفاف و مستند کار دیگری است که مسجدی ها باید انجام دهند و در هر زمینه ای بیان دقیق و با جزئیات اقدامات مثبت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و از سوی دیگر مانع تراشی ها و کارشکنی های دشمنان انقلاب نیز باید به همین روش صورت گیرد.

 

آیت بیرجندی گفت: اهالی مساجد به عنوان علمداران انقلاب اسلامی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند و در این زمینه به این موضوع که در کدام مقطع تاریخی و در کدام مرحله از مراحل ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری درباره حرکت و سیر تمدن اسلامی هستیم، باید توجه شود.

 

وی اضافه کرد: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، از ظرفیت اندیشمندان و پژوهشگران برتر خود استفاده می کند و ده ها اندیشکده و مرکز تحقیقاتی را به مدد گرفته است بنابراین ما در مساجد باید از ظرفیت نخبگان در زمینه جهاد تبیین استفاده کنیم.

 

کد خبر 1173284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha