آیین تجلیل از ۲۳۹ معلم نمونه گیلان برگزار شد

از ۲۳۹ نفر از معلمان نمونه و منتخب گیلان در همایشی به مناسبت تکریم از مقام معلم در مجتمع آموزشی رفاهی دهکده ساحلی انزلی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «محمد فائزی» در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان که امروز (شنبه، 18 اردیبهشت) در مجتمع آموزشی رفاهی دهکده ساحلی انزلی به مناسبت هفته تکریم از مقام معلم برگزار شد از زحمات معلمات استان گیلان طی 2 سال اخیر برای آموزش در فضای مجازی تقدیر کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از زحمات معلمان استان طی 2 سال گذشته تقدیر کرد و افزود: معلمان طی 2 سال گذشته زحمات بسیاری متحمل شدند و بدون توجه به زمان و ساعت کوشش کردند تا خلا تعلیم، تربیت و تحصیل را پر کنند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در زمانی که اعلام شد کلاس ها حضوری برگزار شود با مقاومت هایی از سوی اولیا روبرو بودیم که این مسئله با درایت و دوراندیشی اولیا مدرسه و توجیه معلمان مدارس برطرف شد.

 

فائزی تصریح کرد: پس از حضوری شدن کلاس‌ها، با افت تحصیلی آشکار و پنهان ناشی از برگزاری کلاس‌های مجازی در سال‌های آینده روبرو خواهیم بود که این افت تحصیلی از نگاه ما پنهان نیست و اگر جبران نشود در آموزش بعدی تاثیر خواهد گذاشت.

 

فائزی به تبیین کتاب‌ها و اندیشه و تفکر استاد مطهری نیز پرداخت و تصریح کرد: ما در سنگر تعلیم و تربیت فقط به دانش آموز علم نمی دهیم بلکه در کنار علم دین را پرورش می دهیم.  

 

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تلاش دارد علم و دین را در کنار هم پرورش دهد زیرا علم به تنهایی برای ما تمدن ایجاد نمی کند این دو باید هم جهت و همسو با هم حرکت کنند.

 

در این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف سرگرم کننده مانند شعر خوانی و سرود همراه بود از 19 معلم نمونه استانی و 220 معلم منتخب شهرستانی تجلیل شد.

کد خبر 1173291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha