معلمان هدایتگر به خوبی مسیر ازرش ها را نشان می دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: معلمان هدایتگر هستند و به خوبی مسیر ازرش ها را نشان می دهند و در دفاع مقدس و بعد از آن به خوبی به این رسالت عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» با گرامی داشت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم در آئین تجلیل از معلمان نمونه، اظهار کرد: امروز مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد که دولت درتلاش است با برنامه ریزی هدفمند مشکلات مردم را با کار کارشناسی مرتفع کند.

 

وی  تصریح کرد: امروز اگر ایران در جهان دارای عزت و سربلندی است مدیون خون شهدا هستیم چرا که آنها مسیری را برای پیشرفت و تعالی کشور با خون خود هموار کردند.

 

 فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم از مقام معلم احترام بگذاریم، ابراز کرد: دولت در تلاش است تا نظام رتبه بندی فرهنگیان را به سرانجام برساند لذا فرهنگیان عزیر هم باید در چارچوب قانون کمک کنند.

 

صادقی  بر ضرورت کارهای پرورشی و فرهنگی در مدارس تاکید کرد و افزود: باید در مدارس ما روحیه انقلابی و ارزشی در بین دانش آموزان برای رسیدن به اهداف متعالی را بیش از پیش تقویت شود.

 

لازم به ذکر است  با حضور امام جمعه و فرماندارویژه دهلران و ریاست بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل اموزش و پرورش استان و فرمانده سپاه ناحیه دهلران و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و فرهنگیان و جمعی از مدیران و دانش آموزان از شش نفر از فرهنگیان نمونه در جشنواره جلوه های ویژه معلمی در دهلران تجلیل شد.

کد خبر 1173295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha