اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی» در فارس در قالب یک هزار و ۱۲۳ گروه جهادی

ایمانیه گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی» استان فارس به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی در قالب یک هزار و ۱۲۳ گروه جهادی و ۲۱ هزار جهادگر از ۱۷ اردیبهشت جاری آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) در جلسه کارگروه اشتغال، اقتصاد و سرمایه گذاری گفت: در پی تعطیلی جهاد سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۹ شاهد شکل گرفتن بسیج سازندگی بودیم.

استاندار فارس افزود: پس از آن با همت جهادگران شاهد شاخصه های مهم در حرکت های جهادی بودیم و تنوع و کیفیت بالای اقدامات جهادی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی» استان فارس به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی در قالب یک هزار و 123 گروه جهادی و ۲۱ هزار جهادگر از ۱۷ اردیبهشت جاری آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

ایمانیه تاکید کرد: تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، هدف بسیج سازندگی و اردوی جهادی است و حضور در جمع مردم و دیدن مشکلات آنها از نزدیک موجب می شود تا نگاه جهادی به دور از کارهای ویترینی و تزئینی باشد و توصیه می کنیم تمام دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی بسیج سازندگی در همه ادارات یک گروه جهادی راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: این اقدام کمک می کند با نگاه تربیتی، مدیران، کارشناسان و کارکنان با رویکرد جهادی در دستگاه ها پرورش دهیم.

ایمانیه با اشاره به فعالیت های متنوع بسیج سازندگی در چند ماه گذشته در فارس گفت: این اقدامات در حوزه های عمرانی، محرومیت ‌زدایی، تربیتی فرهنگی، اجتماعی و ... در سراسر استان به همت جهادگران و کارکنان سازمان بسیج سازندگی فارس به انجام رسیده است.

کد خبر 1173330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha