فعال کردن اقتصاد گردشگری؛ هدف مهم رویداد ساری ۲۰۲۲

نوبخت گفت: از فردا(۱۹اردیبهشت) آغاز برنامه‌های رویداد ساری ۲۰۲۲ با محوریت موضوعات گردشگری، نمایش فضاهای گردشگری و همچنین مسئله اقتصاد گردشگری را در بوستان ملل و هتل بادله خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نوبخت» عصر امروز(۱۸اردیبهشت)در نشست خبری به‌مناسبت برگزاری افتتاحیه رویداد ساری ۲۰۲۲، اظهار کرد: این رویداد میتواند فرصتی برای ورود ساری به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و غیره در فضاهای بین المللی باشد.

 

فرماندار ساری از شکل‌گیری کمیته‌هایی با توجه به شرایط و وضعیت موجود خبر داد و افزود: به دستور استاندار مازندران و استفاده از ظرفیت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نشست‌های مختلفی با نخبگان شهر با هدف استفاده از ایده‌ها برگزار شد.

 

نوبخت تصریح کرد: ما بعد از افتتاحیه رویداد تا اختتامیه برنامه‌های دیگری داریم که باید با تلاش بیشتر از ظرفیت نخبگان بهره بگیریم تا ساری را به‌خوبی به کشورهای دیگر معرفی کنیم.

 

فرماندار ساری اعلام کرد: از فردا آغاز برنامه‌ها با محوریت موضوعات گردشگری، نمایش فضاهای گردشگری و همچنین مسئله اقتصاد گردشگری را خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اقتصادی این کشورها اذعان کرد: بنای دولت سیزدهم تزریق امید در جامعه است و این رویداد می‌تواند در جهت ایجاد نشاط احتماعی توده‌های مردم موثر بوده و یک رابطه معنادار بین نخبگان، دولت و مردم ایجاد کرده و فاصله ها را کم کند تا با همدلی و همافرایی به شرایط مطلوب برسیم.

 

نوبخت به اهمیت رویداد ساری ۲۰۲۲اشاره و این مهم را فرصت مناسب در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: این رویداد بین‌المللی دروازه گردشگری توسعه مازندران و تعامل سازنده فرهنگی در عرصه جهانی است.

کد خبر 1173338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha