سیاه نمایی مشکل راهبرد دشمن در جنگ رسانه ای است

حجت الاسلام موسوی گفت: بزرگنمایی مشکلات و نواقص و تغییر دیدگاه مردم با سیاه نمایی راهبرد دشمن در جنگ رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» در جمع فرماندهان پدافند هوایی شهید نصر اصفهان به راهبردها و برنامه های دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: شکست در جنگ سخت وتغییر شرایط باعث شده تا دشمن تغییر راهبرد بدهد و در جنگ نرم اهداف خود را محقق سازد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه مرکزی کشور افزود: بزرگنمایی مشکلات و نواقص و تغییر دیدگاه مردم با سیاه نمایی راهبرد دشمن در جنگ رسانه ای است که هوشیاری و مراقبت لازم است.

وی شبه افکنی، تحریم و تهدید،  ترویج فرهنگ غربی و بیان ناکارآمدی نظام را از دیگر برنامه های دشمنان بیان کرد و اذعان داشت: در گذشته و در دوران ائمه معصومین(ع) نیز روش سیاه نمایی و فریب کاری وجود داشته و همین موضوع بر دین و ارزش ها اثر گذاشته است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ماجرای حضرت مسلم ابن عقیل تصریح کرد: ترس و تهدید دشمن و فریبکاری آن بر مردم اثر گذاشته و مردم از جبهه حق باز ماندند.

وی نسبت به همین مسائل در دنیای امروز هشدار دارد و اذعان داشت: استکبار جهانی توان رسانه ای را برای تحریف افکار عمومی بکار گرفته تا مردم از حمایت نظام دست بردارند.

 

تاریخ مبین واقیعت و عبرت

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: واقعه تاریخی کوفه و دیگر وقایع جریان انحراف و فریب کاری و نتایج آن را مشخص کرده که باید از آن عبرت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و بررسی وقایع روز و تحلیل دقیق مانع از انحراف و رفتارهای غلط خواهد شد از این رو باید از تاریخ عبرت گرفت و از فرصت های ناب بهره برد.

این مقام مسئول در پدافند هوایی ارتش صبر و بردباری در برابر دشمن و مقاومت را سبب موفقیت و رفع مشکلات جامعه دانست.

کد خبر 1173348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha