جمعیت هلال احمر همواره در حوادث مختلف حضور دارد

جهانگیری با بیان اينکه خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست گفت: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر همواره در حوادث مختلف حضور دارند که این به عنوان اقدامی ارزنده محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت) در نشست با رئیس و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک که به مناسبت مناسبت آغاز هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر برگزار شد اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر افراد مخلص و خدومی هستند که در لباس مقدس هلال احمر برای رضای خداوند و یاری رساندن به مردم فعالیت می‌کنند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر اندیمشک از اواخر سال ۱۳۹۸ و با شیوع بیماری کرونا به صورت جهادگرانه جان خود را به خطر انداختند و یاری‌رسان مردم بودند که این اقدام قابل‌ ستایش است.

 

وی با بیان اينکه خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست اذعان کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر همواره در حوادث مختلف حضور دارند که این به عنوان اقدامی ارزنده محسوب می‌شود.

 

جهانگیری لباس جمعیت هلال احمر را مقدس دانست و تصریح کرد: این لباس نزد مردم از احترام خاصی برخوردار است و هلال احمر به عنوانی نیرویی یاری‌رسان و مردمی به حساب می‌آید.

 

وی با اشاره به اینکه هر گاه حادثه‌ای رخ می‌دهد نیروهای جمعیت هلال احمر به سرعت خود را به محل آن حادثه می‌رسانند عنوان کرد: حضور بشردوستانه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در حوادث موجب دلگرمی و خرسندی مردم می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه عشق، علاقه و فعالیت بشردوستانه جذب اعضای جوان در جمعیت هلال احمر را به همراه خواهد داشت بیان کرد: هدف اعضای داوطلب این جمعیت مادی نیست که این اقدام نزد خداوند متعال گران‌بها و ارزشمند است.

 

در ادامه این نشست، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک گزارشی از عملکرد یک ساله را بیان کرد، تعدادی از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و تعدادی هم از مربیان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر تجلیل شدند.

 

کد خبر 1173350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha