توزیع بیش از سه هزار پرس غذا در ماه رمضان از سوی مهمانسرای آستان مقدس عباسی

بخش مهمانسرای آستان مقدس عباسی از توزیع ۳۶۴،۲۶۲ هزار پرس وعده افطار و سحری به همراه یک و نیم تن شیرینی در طول ماه مبارک رمضان میان زائران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل،بخش مهمانسرای آستان قدس عباسی اعلام کرد که ۳۶۴،۲۶۲ هزار پرس وعده افطار و سحری به همراه یک و نیم تن شیرینی در طول ماه مبارک رمضان میان زائران توزیع کرده است.

عادل الحمامی، رئیس این بخش به شبکه الکفیل گفت، بنابر رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس عباسی، مهمانسرا طرح اطعام ویژه ماه مبارک رمضان را تدارک دید که شامل ارائه وعده های افطار و سحری به زائران حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهما السلام) به همراه توزیع یک و نیم تن شیرینی شد.

وی گفت: پرسنل واحد ما با شعار (خدمت به زائران روزدار افتخار ماست) اجرای این طرح را از نخستین شب حلول ماه مبارک رمضان آغاز کردند و تا آخرین روز از آن ادامه دادند که شبهای اوج زیارت همچون شهادت امام علی (علیه السلام)، شب‌های مبارک قدر و نیز شب عید فطر را در بر گرفت. بطوریکه تلاش های مهمانسرای حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) به دلیل کثرت زائران در این ایام دو چندان شد.

الحمامی گفت: طرح اطعام به منظور تبرک جستن بیشترین تعداد ممکن زائران از غذای تبرکی حرم بود.

وی گفت: ما اقدامات هماهنگی و ساماندهی بالایی را برای تهیه و توزیع غذا میان زائران انجام دادیم و توانستم از یک سو مانع از ازدحام زائران و از سوی دیگر بهرمندی آنها از غذای تبرکی شویم.

کد خبر 1173423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha