کاهش ۲۰ درصدی تعداد مدارس فرسوده در جهرم

شفیعیان گفت: بیش از ۲۵مدرسه در حال احداث بوده که آمار مدارس فرسوده از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه در سال گذشته باوجود خشکسالی ها اما مشکلات آب در شهرها و روستاهای جهرم به طور مناسب مدیریت شد، گفت: یکی از عوامل موثر در این روند بهره مندی ۳۰ درصدی شهرستان از پروژه آبرسانی از سد «سلمان فارسی» بود.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: در خصوص آبرسانی به ۲ مجموعه روستایی «موردک» و «کوهک» با حدود ۲۰ سکونتگاه طی چانه زنی های صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آب و فاضلاب کشور اتفاقات خوبی رقم  می خورد.

 

وی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه های برق و گاز نیز افزود: در حوزه برق ۲ پست «سیمکان» و «جهرم ۴» در حال انجام است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه گاز رسانی به وضعیت بسیار مطلوبی رسیده ایم و تنها چند سکونت گاه در حال مطالعه و دست اجرا است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل هوایی سال گذشته اتفاق میمون و مبارکی که در شهرستان صورت گرفت صدور مجوز بین المللی‌ برای فرودگاه «شهدای جهرم» بوده است، عنوان کرد: امید است در کنار پرواز های مسافربری شاهد تاثیرات مفید آن در اقتصاد و اشتغال شهرستان باشیم؛ امری که زمینه های تحقق آن نیز فراهم شده است.

 

وی عنوان کرد: در بحث میراث فرهنگی در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر تاریخی و پرخیر و برکت ایشان به جهرم و خطاب ایشان به فرماندار وقت با مضمون« این مهم را به عنوان یک وظیفه پیگیری کنید» راه اندازی موزه آثار تاریخی به همت جمعی از علاقه مندان و دلسوزان این عرصه در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و با غنایی مثال زدنی به سرانجام رسید.

 

فرماندار ویژه جهرم همچنین به بازسازی و نوسازی مدارس در شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۲۵مدرسه در حال احداث بوده که آمار مدارس فرسوده از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 1173428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha