شورای جهانی صلح اقدامات قهری یکجانبه تحمیل شده علیه ملت سوریه را محکوم کرد

شورای جهانی صلح با حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با تروریسم، اقدامات قهری یکجانبه تحمیل شده علیه ملت سوریه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا،شورای جهانی صلح با تاکید بر حمایت خود از تلاش های سوریه برای  مقابله با تروریسم، اقدامات قهری یکجانبه تحمیل شده  علیه ملت سوریه را محکوم کرد.

این در جریان هفتمین سمپوزیوم بین المللی شورای جهانی صلح که در استان گوانتانامو  در کوبا  با مشارکت سوریه و بیش از 35 کشور تحت عنوان  (الغای پایگاه های نظامی خارجی ) برگزار شد.

رئیس دفتر روابط خارجی اتحادیه سراسری دانشجویان سوریه، علی برکت و مدیر دفتر دبیرخانه اتحادیه، اشرف فاضل،

با تاکید بر و بر حمایت سوریه از تلاش‌های شورای جهانی صلح برای ایجاد صلح پایدار در تمام نقاط جهان  توضیح داد که مشارکت سوریه در چارچوب حمایت از تلاش‌های دوستان کوبایی برای بازگرداندن سرزمین‌هایشان و حفاظت از استقلال آنها صورت می‌گیرد

آنها خاطرنشان کردند که حضور نیروهای اشغالگر آمریکا در خاک سوریه نقض قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت است که بر وحدت سوریه و احترام به استقلال آن تاکید می کند.

شرکت کنندگان با اشاره به پایداری و مقاومت مردم سوریه و ارتش دلاور آن و پیروزی هایی که در جنگ علیه تروریسم به دست آورده است، حمایت خود را از سوریه در جنگ علیه تروریسم اعلام کردند.

کد خبر 1173542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha