۴۸ هزار نفر ساعت دوره آموزشی استاندارد در گیلان برگزار شد

محمدی از برگزاری ۴۸ هزار نفر ساعت دوره آموزشی استاندارد در گیلان خبرداد و گفت: : ۷۰۰ مدیر کنترل کیفیت در گیلان دارای پروانه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی محمدی» امروز(دوشنبه،۱۹ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه فعالیت استانداردسازی اولین فعالیت از فعالیت‌های چهار محوری سازمان استاندارد است گفت: عمده فعالیت این واحد، تدوین استانداردهای ملی و در بخش آموزش تایید صلاحیت و تمدید پروانه مدیران کنترل کیفیت است.

 

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد گیلان ادامه داد: ۷۰۰ مدیر کنترل کیفیت در گیلان دارای پروانه هستند و دوره‌های آموزشی را به صورت مداوم طی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سال‌ گذشته ۲۵ هزار ساعت آموزشی برای این مدیران برگزار شد تصریح کرد: تایید صلاحیت و تمدید کارشناسان رسمی که در سه رسته نطارت، آموزش و تدوین با سازمان همکاری می‌کنند از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

 

محمدی با اشاره به فعالیت‌های ترویجی سازمان افزود: این فعالیت‌های تخصصی از طریق دفاتر استانداردسازی با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دنبال می‌شود.

 

وی از برگزاری ۴۸ هزار ساعت آموزش برای جامعه هدف این سازمان خبر داد و تصریح کرد: بازدیدهای دانش‌آموزی و دانشجویی. دوره‌های کارآموزی دانشحویان، تولید محتواهای تخصصی در قالب موشن‌گرافی و اینفوگرافی از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

 

محمدی با بیان اینکه ۱۵۰ استاندارد ملی را سال گذشته مورد ارزیابی قرار دادیم اذعان کرد: مهمترین فرآیند سال گذشته در بحث علمی و موافقت با ایجاد گروه پژوهشی در سه دسته زیتون، برنج و چای را داشتیم و الان درصدد ارتقا این گروه‌های پژوهشی هستیم.

 




کد خبر 1173563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha