درمانگاه خیریه سردار سلیمانی در آبادان کلنگ زنی شد

به مناسبت هفته سلامت و در سومین روز از این هفته درمانگاه خیریه سردار قاسم سلیمانی در آبادان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی با حضور مسئولان، درمانگاه خیریه حاج قاسم سلیمانی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت) همزمان با سومین روز از هفته سلامت به همت خیرین داخلی و خارجی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در آبادان کلنگ زنی شد.

 

در این آئین «سید محمد محمدی» اظهار کرد: تمام هزینه‌های این درمانگاه خیریه توسط خیرین داخل و خارج کشور تامین شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه این درمانگاه پس از تکمیل به منظور بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار خواهد گرفت افزود: امیدواریم با کمک پزشکان خیر، خدماتی که در شان مردم منطقه است را در این درمانگاه ارائه دهیم.

 

وی با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری خیرین برای ساخت این درمانگاه تصریح کرد: احداث این درمانگاه حرکت بسیار خوبی است که امید داریم تا به همت خیرین شاهد شکل‌گیری اتفاقات مشابه در شهرستان های شادگان و خرمشهر نیز باشیم.

 

در ادامه نیز «سردار مکی یازع» عنوان کرد: این درمانگاه در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه به بهره‌ برداری خواهد رسید.

 

مسئول گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی در آبادان با اشاره اینکه خیرین مشارکت‌ کننده در ساخت این درمانگاه بر مزین شدن نام این مجموعه تحت عنوان حاج قاسم سلیمانی تاکید داشتند اذعان کرد:  امیدواریم امسال در سالروز شکست حصر آبادان و ۵ مهر شاهد افتتاح این درمانگاه باشیم.

 

وی به ارائه خدمات دهی در این درمانگاه اشاره کرد و یاد آور شد: در درمانگاه حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان خدماتی همچون مامایی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، رادیولوژی و ... به شهروندان ارائه خواهد شد.

 

کد خبر 1173585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha