تحقق بیانیه گام دوم رسالت و راهبرد کلان برای جوانان مومن و انقلابی است

انصاری با اشاره به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طرف جوانان گفت: تحقق بیانیه گام دوم یک رسالت و راهبرد کلان برای جوانان مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن انصاری» با حضور در نخستین نشست استانی کمیسیون قرآن و عترت شورای جوانان استان البرز که دوشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد گفت: تحقق بیانیه گام دوم یک رسالت و راهبرد کلان برای جوانان مومن و انقلابی است. 

 

رئیس مجمع جوانان استان البرز افزود: نهادهای موثر علمی که تصمیم گیر و تصمیم ساز در بخش اجرایی و فرهنگی همچنین بدنه خدمت رسانی به مردم هستند با حضور جوانان مومن و انقلابی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب می توانند قدم های اساسی بردارند. 

 

وی اظهار کرد: جوان مومن انفلابی، کارآمد متخصص شاخصه جوانی است که سهم اساسی در تحقق و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همان راهبرد چهل سال دوم انقلاب اسلامی است دارد. 

 

وی عنوان کرد: از جمله تدابیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تحول گرایی، توسعه محوری و‌ آینده نگری اتس که متناسب با این مهم پژوهش های میدانی از اسیب های اجتماعی و نقشه آمایش سرزمینی ترسیم و ندوین شده است.

 

انصاری خاطرناشن کرد: ویژه جوانان استان البرز یک دوره علمی آموزشی به صورت ۶ ماهه ویژه ۱۲۰ جوان البرزی با همت کمیسیون های شورای جوانان با هدف فراگیری کار و تخصص حرفه ای گذاشته می شود. 

 

 

کد خبر 1173650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha