دولت سیزدهم نظام عدالت ورزی در حوزه یارانه ها را مدنظر قرار داده است

بهرام مسلمی مهنی گفت: دولت سیزدهم نظام عدالت ورزی در حوزه یارانه ها را مدنظر قرار داده است و اجرای این طرح به سود اقشار آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۰ اردیبهشت ماه نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با موضوع اصلاحات اقتصادی دولت در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه ها، گفت: هدف دولت سیزدهم از اصلاحات اقتصادی، عدالت ورزی در باز توزیع یارانه ها و حمایت از دهک های آسیب پذیر، جلوگیری از تداوم سیاست‌های فساد زا که موجب هدر رفتن منابع ارزی کشور می شود، است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی، میلیاردها تومان از یارانه مردم را به جیب دلالان و سودجویان سرازیر می کند و مردم کمترین بهره را می برند اما اصلاحات اقتصادی یارانه را مستقیم به جیب مردم واریز می کند.

 

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن بر علیه دولت، ابراز کرد: منافقان داخلی و خارجی، سلطنت طلبان، معاندان، سودجویان و دلالان که منابع ارزی به جیب می زده اند به دنبال عملیات روانی بر علیه اصلاح نظام پرداخت یارانه می باشند.

 

مسلمی مهنی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف رسانه ها، تبیین سیاست های عدالت محورانه دولت در راستای اصلاحات اقتصادی و پرداخت یارانه ها به صورت مستقیم به مردم و دهک های آسیب پذیر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: همچنین رسانه ها موظفند برای مقابله با عملیات روانی که دشمن در شبکه های مجازی برای مدیریت افکار عمومی راه انداخته، گام بردارند.

 

وی با اشاره به راهکارهای پیش رو برای مقابله با عملیات روانی دشمنان، اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند تولید محتوا، همگرایی و هم افزایی همه گروه ها، دستگاه ها، رسانه ها، طیف های سیاسی با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

 

مسلمی مهنی با یادآوری این مطلب که دشمنان با مدیریت افکار عمومی به دنبال این هستند که نظام اصلاح یارانه صورت نگیرد، تاکید کرد: دولت سیزدهم نظام عدالت ورزی در حوزه یارانه ها را مدنظر قرار داده است و اجرای این طرح به سود اقشار آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار است.

کد خبر 1173715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha