کشف ۶۷ تن روغن خوراکی، آرد و ماکارونی احتکار شده در خوزستان

جعفری چگنی از کشف حدود ۴۸ تن روغن خوراکی، ۹ تن آرد و ۱۰ تن ماکارونی احتکار شده در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق جعفری چگنی» شامگاه (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت) از کشف و ضبط تعداد کالای اساسی احتکار شده در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه و آبادان، طی سه روز گذشته ۴۸ تن روغن خوراکی، ۱۰ تن ماکارونی و ۹ تن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی‌ افزود: ۹ تن از این روغن‌ها در اهواز، ۱۴ تن در آبادان، ۱۰ تن در باغملک، هشت تن در ایذه و هفت تن در دزفول و همچنین ۱۰ تن ماکارونی در باغملک و ۹ تن آرد نیز در بهبهان کشف و پرونده‌های آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 

وی با تاکید بر برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان اضافه کرد: تمامی اقلام خوراکی کشف شده جهت توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

 

جعفری چگنی تصریح کرد: مقابله با محتکران، گرانفروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این متخلفان و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، با اشد مجازات برخورد می‌کند.

 

کد خبر 1173735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha