رهبر انصارالله: انقلاب یمن در راستای آزادی از سلطه دشمنان است

سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن در مراسم افتتاح چهارمین دوره اردوی تابستانی نوجوانان یمن سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن در مراسم افتتاح چهارمین دوره اردوی تابستانی نوجوانان یمن سخنرانی کرد.

مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، الگوی ما در آموزش، رسول خدا (ص) است که توانست واقعیت جاهلیت را تغییر دهد و امتی را به وجود آورد که مواضع حکیمانه داشته باشد.

وی در این مراسم خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند نوجوانان و جوانان یمن را هدف قرار دهند زیرا آنان حال و آینده امت و ستون قدرتش هستند، یکی از خطراتی که از سوی دشمن یمن را تهدید می کند آن است که بوق های تبلیغاتی و قلم به دستان مزدوری دارد که هدفشان تضعیف امت است، هدف دشمن آن است که مردم ما ذلیل و تسلیم پذیر باشند.

حوثی تصریح کرد: باید با حملات علیه نسل نوجوانمان بایستیم و سعی کنیم به علم و معرفت آنان را از خطرات مصون داریم، مردم یمن در چارچوب آزادی از سیطره دشمنان حرکت می کنند، امت اسلامی به خاطر جریانهای انحرافی بسیار زیان دید و به همین دلیل بسیاری از مفاهیم نادرست در میان آن رواج یافت، ملت یمن در نهضت تمدنی اش بر اساس اصل استقلال و آزادی از سلطه دشمنان حرکت می کند.

کد خبر 1173760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha