تمرکز دشمن بر تحریف حقایق است/ جهاد تبیین موثرترین راه مقابله

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمرکز دشمن بر تحریف حقایق است، گفت: امروز در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب بر فوریت جهاد تبیین تأکید کردند چون این یک فرصت سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۰ اردیبهشت) در دیدار با استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج استان اظهار کرد: در نوع کار و اولویت شناسی ابتدا باید از دشمنان خودمان یاد بگیریم شما ملاحظه می کنید که در شرایطی که دو نیمکره شرق و غرب که الحاد و کفر و شرک داشتند به تعبیر علامه شهید مطهری مانند دو بال قیچی اسلام را قیچی می کردند که یک مرتبه به صورت ناباور دیدند اسلام به صحنه آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن مسائل را به صورت کارشناسی و ریشه ای می داند که اگر حقیقت اسلام برملا شود دیگر جایی برای عرض اندام ندارد، افزود: از دورانی که استعمار بر علیه کشورهای اسلامی طرح و برنامه ریخت هنگامی که گلادستون مسیحی قرآن کریم را در مقابل لردهای بریتانیا به دست گرفت،  گفت «ما برای سلطه بر کشورهای مسلمان مصمم هستیم اما مانعی وجود دارد، و تا این قرآن در آن کشورها حاکم باشد ما نخواهیم توانست تسلط یابیم؛ ما نمی توانیم قرآن را جمع آوری کنیم زیرا قرآن با جان مردم عجین است اما می توان تلاش کرد تا محتوای آن را از بین برد».

 

وی ادامه داد: هجوم هشت ساله نظامی را که تحمیل کردند هدف از میان برداشتن انسان های باایمان و کارآمد بود  و همچنان تا این لحظه توطئه های دشمن ادامه دارد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مسئله تعرض به حرم ائمه(ع) و جریان داعش بهانه ای برای نابودی اسلام بود، گفت: دشمن یک کمیتی را از میان برمی دارد تا کیفیت را که نظام اسلامی است را از میان بردارد خیلی جاهاست که مقدمه کار کمی است و یک حد نصابی دارد که به این نصاب که برسد کیفیت انجام می شود مثلا آب را از یک تا ۹۹ درجه حرارت می دهید یک درجه اضافه می شود کیفیت تغییر و در دمای ۱۰۰  درجه آب بجوش می آید و بخاری ایجاد می شود که با آن خیلی از کارها را می توان انجام داد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید که شما باید به این حد از نیروهای بسیجی پای در رکاب برسید خود ما باید به منظور معظم له توجه داشته باشیم، تصریح کرد: کارهایی که شما در پیش دارید باید به صورت کمی تعدادی که دشمن از شما گرفته و تعدادی که دوست برای شما تعییین کرده، جبران شود به گذشته تاریخ هم که برگردید مسئله همین است.

 

وی بیان کرد: اگر کیفیت تمدن دینی الهی از دست پیامبرانی و جانشینان آنان خارج شده بخاطر نبود کمیت بوده است بنابراین امام علی(ع) تنها بوده و بعد حکومت به دست یزید آمده والا اگر آن کمیت لازم می بود تمدن الهی در جامعه بشری پیاده می شد.

 

آیت الله عبادی افزود: اما آنچه این زمان را مستثنی از همه تاریخ می کند این است که تلاش های دشمن با همه کثرت جمعیت و تجهیزاش و مهارت در فریبش اما در نهایت با شکست مواجه می شود و این یک استثناء تاریخ است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به معجزه و امدادهای غیبی خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی و واقعه شکست حمله نظامی امریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: دشمن به تعبیر خودش همه گزینه ها را روی میزش دارد اما در هیچ کدام به نتیجه نرسیده است اما اکنون بر روی مسئله تحریف و دروغ و تهمت و جنگ روانی و سوء استفاده از صحنه های مجازی تمرکز کرده است و این روی کمیت و کیفیت تاثیر دارد و با القای شبهات در افراد تردید ایجاد می کند.

 

وی با بیان اینکه تمرکز دشمن بر تحریف حقایق است، تصریح کرد: ما در تحقق آنچه که کمیت را جبران کند و به کیفیت دست یابیم در این مقطع زمانی باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه جهاد تبیین فوریت دارد چون در مقطعی هستیم که اگر دشمن دچار شکست شود مساوی با پیروزی ما خواهد بود، افزود: همانگونه که یک فرصت طلایی در کوفه بود که از دست دادند و در آن مقطه خاص حضور و حمایت از دین خدا نکردند و بعد اینها به صورت توابین کوفه از جان خود مایه گذاشتند اما خاصیتی نداشت چون شرایط زمان را از دست دادند امروز ما در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب بر فوریت جهاد تبیین تأکید کردند چون این یک فرصت سرنوشت ساز است.

 

 

کد خبر 1173771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha