آغاز عملیات احداث ۷ زمین چمن مصنوعی در مدارس

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات احداث هفت زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان شیروان آغاز خواهد شد.

«رضا خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات احداث هفت زمین چمن مصنوعی با ابلاغ اعتباری بالغ بر، 11 میلیارد و 200 میلیون ریال در مدارس شهرستان شیروان آغاز می شود.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: عملیات احداث هفت زمین چمن مصنوعی در مدارس نمونه مالک اشتر، شهید خوشقامت، ۲۲بهمن، محدثه، جامی، هنرستان امام جعفر صادق و شهید رجایی لوجلی شروع خواهد شد.

 

خسروی با اشاره به اجرای این طرح و اینکه سلامت روحی و جسمی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: با تحقق این امر گام مؤثری در جهت جبران کمبود سرانه‌های ورزشی در مدارس برداشته می‌شود و به طور قطع ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اهمیت امر تعلیم و تربیت و کار ارزشمند معلمان در پرورش استعدادهای دانش آموزان، تصریح کرد: آنچه که باید بیشتر روی آن کار کنیم این است که چه روش هایی را در چارچوب اختیارات و امکاناتی که در اختیار داریم به کار ببریم تا تعلیم و تربیت در شهرستان بهتر از گذشته شود و حتی اگر لازم است امکانات و اختیارات را افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در جلسه های برگزار شده آموزش و پرورش شهرستان یادآور شد: پیشنهاد داده ایم که در خصوص استفاده از مدارسی که در شهر است یکسری امکانات مانند زمین چمن مصنوعی در زمین های خاکی مدارس به ویژه مدارس دولتی ایجاد شود تا شهروندان در اوقات فراغت به ویژه فصل تابستان از آن ها استفاده کنند.

کد خبر 1173795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha