تلاش کانون پرورش فکری بروز خلاقیت های کودکان و نوجوانان است

علی اکبرزاده با بیان اینکه کانون پرورش فکری تلاش دارد زمینه بروز خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان را فراهم کند، گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از کمیت، کیفیت اهمیت دارد و در فضای مراکز این کانون کلیدواژه «ایمان» مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی علی‌ اکبرزاده» در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این کانون اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای ذیل وزارت آموزش‌وپرورش اما با کارکردی متفاوت است، این مجموعه بیشتر در حوزه شناسایی استعدادها و شکوفایی آن‎ها در کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه کانون پرورش فکری تلاش دارد زمینه بروز خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان را فراهم کند، گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از کمیت، کیفیت اهمیت دارد و در فضای مراکز این کانون کلیدواژه «ایمان» مورد تأکید است.

 

علی‌ اکبرزاده با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۳ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور، اظهار کرد: انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشاراتی شناخته شده و مورد اعتماد برای خانواده‌هاست، همچنین این کانون همه ساله فیلم‌های کوتاه و بلندی را در زمینه‌های مختلف تولید می‌کند که نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمامی آن‌ها بار تربیتی دارند.

 

وی افزود: همچنین این کانون با برخورداری از شورای نظارت بر اسباب‌بازی، وظیفه هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی در کشور را بر عهده دارد.

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: کانون زبان ایران که یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌‌های آموزش زبان‌های خارجی در کشور بوده، ذیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت دارد و ۹ زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهد که در حال حاضر ۲۲۰ هزار زبان‌آموز در این مرکز مشغول تحصیل زبان‎های مختلف هستند.

 

علی‌ اکبرزاده در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی این کانون برای فعالیت در حوزه آموزش سبک و سیره رضوی و شناساندن حضرت رضا(ع) به کودکان و نوجوانان خبر داد و عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به توسعه همکاری‌ها و تعاملات با آستان قدس رضوی بوده و آماده است به‌عنوان سربازی فرهنگی در خدمت فعالیت‎های مرتبط با حضرت رضا(ع) باشد.

کد خبر 1173836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha