پوشش بیمه‌ای رایگان برای بیماران خاص/ همه بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

حسینی گفت: همه بیماران خاص در استان گلستان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

«سیدمحمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با تبریک هفته سلامت اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه سلامت و بیمه، کمک به بیماران خاص است چرا که این بیماری‌ها علاوه بر رنج بیماری، از نظر هزینه‌ها نیز فشار زیادی به خانواده‌ها وارد می‌کند.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: بزرگترین دغدغه بیماران خاص، بیمه این افراد است که بیمه سلامت این دغدغه را برطرف کرده است. در همین راستا همه بیماران خاص در استان گلستان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: زمانی که دفترچه بیمه استفاده می‌شد برای این بیماران دفترچه‌ای با عنوان بیمار خاص صادر می‌شد که می‌توانستند از خدمات آن برخوردار شوند الان هم که دفترچه‌ها دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بیماران خاص می‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

 

حسینی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما و بیماران خاص در این سال‌ها این بود که حوزه‌های مختلف و سازمان‌های بیمه‌گر متعددی بودجه‌هایی را به نام بیماران خاص دریافت می‌کنند اما باز هم بیماران خاص برای درمان و یکسری داروها و تجهیزات با مشکل مواجه هستند و ناراضی‌اند.

 

مدیرکل بیمه سلامت گفت: در قانون مصوب مجلس برای سالجاری مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان منابع برای درمان بیماران خاص پیش بینی شده که قرار است به یک سازمان بیمه‌گر داده شود که این یک اتفاق بزرگ و روبه جلو است و می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این بیماران را برطرف کند.

 

کد خبر 1173907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha