مطالعه و تبلیغ چهره به چهره مهمترین اصل در راستای   تقویت دینی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مطالعه مهمترین اصل در راستای تبلیغ دینی است و باید در این راستا خود را تقویت کرده و به سمت مطالعه بیشتر و بیشتر برویم و بدانیم حتی یک حدیث هم بیشتر بدانیم کارساز است.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جهاد تبیین خیلی مهم است  اینکه خوب حرف بزنیم و حرف خوب بزنیم مهم است تا در راستای اسلام و ارزش های اسلامی و انقلابی گام برداریم.

 

امام جمعه نکا افزود: ما باید مبلغ و واسطه باشیم تا حرف خداوند و رسول خدا به مردم باشیم و در بسط و گسترش ارزش های دینی و اسلامی تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: سخن بروز سخن قرآن است که در هر زمانی حرفی جدید برای گفتن دارد و همواره جدید است و هر زمان به سراغ قرآن و آیات این کتاب آسمانی برویم مساله جدیدی فرا گرفته و در زندگی خود به کار می گیریم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مطالعه مهمترین اصل در راستای تبلیغ دینی است و باید در این راستا خود را تقویت کرده و به سمت مطالعه بیشتر و بیشتر برویم و بدانیم حتی یک حدیث هم بیشتر بدانیم کارساز است.

 

امام جمعه نکا افزود: امروز تبلیغ خانه به خانه و چهره به چهره کارساز است و ما مبلیغن باید این مساله مهم را در دستور کار خود قرار داده و برای بسط و گسترش اسلام عزیزمان تلاش شود.

 

وی یادآور شد: دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام استفاده کرده است و باید از تجربه ها استفاده کنیم و بدانیم که تجربه نگاری خوب است و باید همه با هم و هماهنگ برای توسعه ارزش های دین و اسلام تلاش کنیم.

کد خبر 1173917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha