ایجاد ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای ممدجویان بهزیستی

عمودی زاده گفت: ا ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی توسط بهزیستی با همکاری بانک ها در سال جاری ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، «همایون عمودی زاده» امروز در حاشیه بازدید از غرفه های توانمندی و دستاوردهای معلولان و زنان سرپرست خانوار در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام به میزبانی خرم آباد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از یکهزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان ایجاد و تسهیلات اشتغالزایی از ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به هر متقاضی پرداخت شد.

 

وی افزود: ایجاد ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی توسط بهزیستی با همکاری بانک ها برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

 

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: پرداخت تسهیلات بانکی، حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، جبران عدم کارایی معلولان، سهمیه استخدام سه درصد، معرفی مددجویان به مراکز غیر دولتی و بخش خصوصی در زمینه های خدمات، صنعت، گردشگری و کشاورزی از جمله راه های اشتغال جامعه هدف بهزیستی است.

 

وی با اشاره به معرفی محصولات مددجویان و دست یابی جامعه هدف به بازار فروش گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی یک فرصت مغتنم برای معرفی کسب و کارهای محصول محور است.

 

عمودی زاده افزود: بسیاری از موارد، محصول تولید شده توسط مددجویان کیفیت بالایی دارد و با قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه در بازار عرضه می شود اما به دلیل ضعف در نحوه معرفی محصولات و نبود بازار پایدار، آن کسب و کار با شکست بزرگی در فروش مواجه می شود.

کد خبر 1173949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha