تفاهم برای تکمیل مراکز درمان ناباروری و سرطان در استان فارس

طیبی گفت: تفاهم نامه سه جانبه میان جهاد دانشگاهی، استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل مراکز درمان ناباروری و سرطان منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا طیبی»، امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) در سفر به شیراز برای حضور در جلسه انعقاد تفاهم نامه سه جانبه میان جهاد دانشگاهی، استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این تفاهم نامه‌ با هدف تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل مراکز درمان ناباروری و سرطان منعقد شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: راه ‌اندازی مراکز درمان ناباروری و تشخیص و درمان سرطان جهاددانشگاهی فارس، طرح پیشنهادی استاندار فارس بوده که قابل قدردانی است.

«مظاهر بابایی» نیز در این جلسه گفت: در این تفاهمنامه سه جانبه، جهاد دانشگاهی و استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز هر کدام سهمی از تامین اعتبارات کلان مراکز درمان ناباروری و سرطان را به عهده ‌خواهند گرفت.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد: با راه‌ اندازی مراکز درمان ناباروری و سرطان جنوب کشور در شیراز و با استفاده از ظرفیت هایهای ملی جهاد دانشگاهی و ظرفیت‌ ها، استان فارس به یکی از قطب ‌های مهم این حوزه های تخصصی تبدیل خواهد شد.

خاطر نشان می شود، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در سفر خود به شیراز پس از شرکت در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی فارس از مجتمع «عدالت» و مرکز استقرار مراکز درمان ناباروری و سرطان نیز بازدید کرد.

کد خبر 1173956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha