ارتقای امنیت غذایی با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه/ بهره وری افزایش می یابد

جعفری با تاکید بر اینکه با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، امنیت غذایی افزایش می یابد، گفت: با اجرای این طرح در بحث تولید نگرانی نداریم و در بحث مردم نیز، یارانه از زنجیره اول به آخر یعنی مردم منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی جعفری» پیش از ظهر امروز (۲۰ اردیبهشت) در جلسه قرارگاه تبیین با محوریت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار داشت: با اجرای این طرح، در تامین کالا و نظارت با قوت و قدرت بیشتری ورود پیدا می‌کنیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در تامین کالاهای اساسی روغن، شکر، گوشت قرمز و سفید و شیر هیچ نگرانی وجود ندارد، افزود: تمامی ادارات مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی، آمادگی کامل برای اجرای این طرح را دارند.

 

وی با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت های انسانی و خودرویی سازمان جهاد کشاورزی برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه، گفت: ناظران از اولین ساعات امروز صبح (۲۰ اردیبهشت) در بازار حضور دارند.

 


جعفری اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح در بحث تولید نگرانی نداریم و در بحث مردم نیز، یارانه از زنجیره اول به آخر یعنی مردم منتقل می شود.

 

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح، بهره وری افزایش یابد و قدرت رقابت در بین تولید کنندگان ارتقا یابد.

 

جعفری با اشاره به اینکه در حوزه نان نیز امیدواریم با اجرای این طرح، علم روز به مَدد تولیدکننده آید چرا که مردم به دنبال دریافت نان با کیفیت خواهند بود که در این چرخه، نانوایان بی کیفیت حذف خواهد شد، یادآور شد: با اجرای این طرح، امنیت غذایی افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 

کد خبر 1173957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha