ارسال بیش از ۲۰۰ اثر از استان کرمان به دومین جشنواره رسانه ای امام رضاعلیه السلام

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام استان با اشاره به اهداف برگزاری دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: ۲۶۰ اثر از استان کرمان به این جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حامد شجاعی باغینی با اشاره به اهداف برگزاری دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: ۲۶۰ اثر از استان کرمان به این جشنواره ارسال شده است.

 



 

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام استان کرمان گفت: استان کرمان بعداز خراسان رضوی، تهران و اصفهان رتبه چهارم را در تعداد آثار ارسالی دارد.

 


 

وی ادامه داد: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش های  رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، با موضوع سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی برگزار می شود.

 



 

شجاعی اضافه کرد: همچنین محصولات رسانه‌ای در خصوص مکتب شهید سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) هم از دیگر موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش می‌شود که خادمیاران رسانه ای استان کرمان آثار شاخص زیادی در این بخش ارائه کردند. 

 

 


 

وی با بیان اینکه در اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم کشور در بخش خبر شد؛ ابراز امیدواری کرد: با توجه به حجم آثار ارسالی در دومین جشنواره نسبت به سال گذشته ان شاءالله امسال هم شاهد موفقیت و کسب رتبه های برتر خادمیاران و اصحاب رسانه استان در جشنواره باشیم.

 

 


 

شجاعی با بیان اینکه کانون خبر و فضای مجازی استان کرمان به لحاظ کیفیت تولید خبر رتبه اول  کشور را دارد؛ افزود: در این باره در یکسال گذشته بیش از 4 هزار اثر تولیدی در قالب خبر، عکس نوشته، نماهنگ، کلیپ، موشن گرافی، استوری با موضوع امام رضا (ع) و با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان کرمان توسط خادمیاران رسانه ای تولید و منتشر شده است. 

 

 

منبع: آستان نیوز

کد خبر 1174185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha