تاکید امام جمعه سلطانیه برای اتمام مصلای پیامبر اعظم(ص)

حجت الاسلام حسینی نسب به وضعیت مصلای در حال احداث سلطانیه نیز اشاره کرد و گفت: مصلای پیامبر اعظم سلطانیه ۶ سال است بخاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار داریم که مساعدت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان سلطانیه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرازی از نامه امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر مبنی در ضرورت دقت در گزینش مسئولان، گفت: گزینش مسئولان باید بعد از آزمایش و تجربه باشد.

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه دقت در گزینش مسئولان ضرورت دارد چرا که اگر معیارها لحاظ نشود زمینه خیانت و ستم به مردم فراهم می شود، افزود: انتخاب مسئولان از خانواده های صالح و سابقه در انقلابی‌گری از معیارهای حکومت علوی بوده است.

 

امام جمعه شهرستان سلطانیه به سابقه سلطانیه اشاره کرد و با بیان اینکه سلطانیه بیش از ۷۰۰ سال سابقه دارد و نزدیک به ۶۰ سال است که شهر شده و حدود ۱۰ سال هم هست که به شهرستان ارتقا یافته اما به شهرستان توجه خوبی نشده، گفت: تشکر می کنیم از دولت سیزدهم و مسئولان استان که جهت تکمیل چارت اداری و نیروی انسانی سلطانیه چنین جلسه ای را تشکیل داده اند.

 

وی با بیان اينکه پس از ۱۰ سال از ارتقا سلطانیه به شهرستان، تکمیل ادارات و نیروی انسانی ضروری است، گفت: امیدواریم این جلسه نتیجه عملی هم داشته باشد.

 

حسینی نسب با بیان اینکه قطعا از وضعیت ادارات و منابع انسانی شهرستان اطلاع دارید و برخی موارد و مشکلات را هم فرماندار شهرستان بیان خواهند کرد، گفت: بر تکمیل و استقرار ادارات خصوصا ادارات فرهنگی مثل سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید دارم.

 

وی به وضعیت مصلای در حال احداث سلطانیه نیز اشاره کرد و با بیان اينکه مصلای پیامبر اعظم سلطانیه ۶ سال است بخاطر نبود منابع مالی بلاتکلیف است، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار داریم که مساعدت داشته باشند، گفت: پس از پیگیری ها و نامه های متعدد به دولتمردان، امید ما شخص رئیس جمهور بود که در سفر استانی شان نامه دادیم اما جواب داده نشد.

 

حسینی نسب به تعطیل بودن ایستگاه راه آهن سلطانیه با وجود امکانات اشاره کرد و با بیان اینکه از ایستگاه راه آهن سلطانیه علاوه بر شهرستان سلطانیه، شهرستان خدابنده  و شهرستان طارم را هم می توانند استفاده کنند، گفت: ایستگاه راه آهن سلطانیه تقریبا اواخر رژیم پهلوی تعطیل شده و انشالله در دولت انقلابی و مردمی فعال شود.

کد خبر 1174188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha