اولین جشنواره مجری شو ستاره فیروزه‌ای برگزار می شود

فراخوان اولین جشنواره مجری شو ستاره فیروزه‌ای ویژه استان گیلان و مازندران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سودای هنر با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اولین جشنواره "مجری شو ستاره فیروزه‌ای " ویژه استان گیلان و مازندران را برگزار می‌کند.

 

شناسایی، کشف استعداد خلاق، توانمندی سازی، ایجاد فرصت ارتباط و تبادل تجربه، آموزش و تعلیم دانش و مهارت گویندگی و مجری گری و معرفی شناساندن برگزیدگان چهره‌های مستعد از اهداف برگزاری این جشنواره است که در سه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

 

این جشنواره در چهار موضوع و محور آسیب‌های اجتماعی( طلاق- اعتیاد- بیکاری)، مسئولیت اجتماعی با محوریت محیط زیست، کرونا و تاثیر آن بر زندگی و صلح به انتخاب برگزیدگان می‌پردازد.

 

ارسال یک ویدئو حداکثر پنج دقیقه‌ای به‌صورت افقی و با کیفیت مطلوب صدا و تصویر با موضوعات جشنواره،آزاد بودن طنز یا جدی بودن مطالب، ارسال تصویر کارت ملی و شماره تماس همراه فیلم، از شرایط حضور در جشنواره است که باید تصویربرداری آن با موبایل یا دوربین خانگی به‌صورت افقی و با صدای مطلوب، بدون لرزش و حرکت دوربین انجام گیرد.

علاقمندان می‌بایست آثار خود را تا ۱۲ خرداد به شماره تلفن ۰۹۱۱۲۴۴۰۱۴۳ و یا شماره ۰۹۲۱۵۸۰۶۴۴۸ ارسال کنند.

 
اختتامیه جشنواره ۱۹خرداد برگزار شده و جوایز نفر اول تندیس جشنواره به‌همراه جایزه نقدی یک میلیون تومانی، نفر دوم ۸۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
 
کد خبر 1174235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha