لزوم حمایت هرچه بیشتر کانون های مساجد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد

ناصری بر لزوم حمایت هرچه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: پایه ریزی شخصیت آینده سازان کشور به مسجد و حضور ‌آنها در این مراکز برمی گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر ناصری» عصر (۲۱ اردیبهشت) در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: هرچه در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم از مردم و در صحنه بودن آنهاست.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۶۷۷ باب کانون فرهنگی هنری در اقصی نقاط استان افزود: در بیشتر نقاط استان خراسان جنوبی، استعدادهای ناب ناشناخته‌ای وجود دارد که باید کشف و بالفعل تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: امروز نخبگان زیادی در عرصه‌های مدیریتی کشور وجود دارند که از طبقه محروم و پرورش یافته مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و یا کانون‌ها هستند.

 

ناصری با تاکید بر اینکه پایه ریزی شخصیت آینده سازان کشور به مسجد و حضور ‌آنها در این مراکز برمی گردد، گفت: اگر روزی جنگ شود، بدون شک حضور جوانان امروزی برای دفاع از کشور، از هشت سال دفاع مقدس، قوی تر خواهد بود.

 

وی به تلاش دشمن برای منحرف کردن جوانان به اشکال مختلف هم اشاره کرد و یادآور شد: این مهم می طلبد حمایت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تقویت شود.

 

 

 

 

کد خبر 1174244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha