دوره تربیت مربی مشکات (۲) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محجوب از برگزاري دوره تربيت مربي مشکات (۲) با حضور اساتيد مجرب حوزوي و دانشگاهي به ميزباني کانون شهداي کربلا در دزفول خبر داد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دوره تربیت مربی مشکات ۲ با حضور اساتید مجرب حوزوی و دانشگاه از اهواز و دزفول و با تلاش و همراهی اعضای کانون برگزار می‌شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول با اشاره به برگزاری جلسات قرآن در ایام ماه رمضان و طول سال افزوداین دوره نیز با عناوین و مباحث جذاب سازی کلاس و جلسه، روانشناسی کودک و نوجوان، روش تعامل و کارجمعی (تشکیلات)، اردوداری تربیتی، مدیریت جلسه و فن بیان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره برای دومین مرحله و ویژه مربیان و علاقه‌مندان به مربی‌گری خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دزفول است اضافه کرد: زمان برگزاری در ۲ مرحله دوره اول ۲۱ الی ۲۳ و دوره دوم  ۲۸ الی ۳٠ اردیبهشت ۱۴٠۱ است.

 

حجت‌الاسلام محجوب با اشاره به محل برگزاری این دوره در مسجد و حسینیه شهدای کربلا تصریح کرد: شماره تماس ۰۹۱۶۵۴۶۱۴۰۳ جهت ثبت‌نام و سوالات در خصوص این دوره پاسخگوی علاقه‌مندان و شرکت کنندگان است.

 

کد خبر 1174272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha