بسیج سازندگی میعادگاه عاشقان خدمت به محرومان است

جعفری گفت: بسیج سازندگی میعادگاه عاشقان خدمت به محرومان است و عملکرد و خدمات بسیج را در شرایط کرونا بسیار مطلوب بود و جهان را مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در کارگاه آموزشی توانمندسازی فرماندهان پایگاه ها و شورای پایگاه ها حوزه های برادران و خواهران منطقه «داریون» که در دانشگاه آزاد «داریون» برگزار شد، گفت: عملکرد و خدمات بسیج را در شرایط کرونا بسیار مطلوب بود و جهان را مبهوت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: بسیجیان و انقلابیون همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بسیجیان و انقلابیون بوده اند و بسیجیان در هر شرایطی با سر لوحه قرار دادن ایمان و تقوا و بصیرت به میدان آمده اند و اگر حضور فعال و بسیجیان در دوران دفاع مقدس، نبود شاید سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم می ‌خورد.

 وی اضافه کرد: پس از اتمام جنگ نیز بسیجیان ما همواره در مقابل جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده اند و در عرصه ‌های سازندگی و محرومیت زدایی نیز همواره در صحنه بوده اند.

جعفری تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی شاهد دست های پنهان در احتکار و انبار کردن اجناس هستیم و دشمن با تحریک مردم قصد راه اندازی شورش اجتماعی و ناآرامی در سطح کشور را دارد.

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی، گرانی و سو مدیریت در بازار قابل کتمان نیست و برای ترمیم سو مدیریت در سال های گذشته به زمان نیاز داریم.

جعفری بسیج سازندگی را میعادگاه عاشقان خدمت به محرومان دانست و عنوان کرد: خدمت به محرومان جامعه در سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز با جدیت دنبال می شود و تاکنون  390 گروه جهادی عمومی و تخصصی در شرق شیراز ایجاد شده که مشغول خدمت هستند.

وی تاکید کرد: احداث ١٠ منزل نیازمند در سال ۱۴۰۱  با هدف  ساخت مسکن محرومان همراه با کمک دولت آغاز شده است و سال گذشته نیز احداث و مرمت ٣۵ منزل نیازمند پیگیری شد.

کد خبر 1174275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha