یکی از بزرگترین اهداف و برنامه‌های امروز بسیج محرومیت‌زدایی است

کاکایی،گفت: بسیج همیشه در راستای خدمت‌رسانی به مردم در صحنه بوده است،و امروز یکی از بزرگترین اهداف و برنامه‌های بسیج محرومیت‌زدایی است.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها و شهرستان اجرا می‌شود.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: گروه های جهادی در همه بحران ها نظیر سیل، زلزله، برف و کولاک جزء اولین گروه های حاضر در منطقه برای کمک رسانی به نیازمندان هستندو داشتن روحیه و تفکر جهادی رمز کار گروه های جهادی در خدمت رسانی به نیازمندان است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز بسیج سازندگی با مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور و با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

 

 

 

کاکایی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان سرپل ذهاب، تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق قرض الحسنه بسیجیان به ۲۸۰ نفر بصورت وام اشتغالزایی ۴ درصد ۷ ساله اعطاء شده که  این وام در غالب طرح های صنایع تبدیلی فرآوری زیتون ، کارگاه فیلتر سازی ، کارگاه مبل خیاطی ، دامداری ، زنبورداری نیز بوده است.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح طرح های اشتغالزا، دیدار با امام جمعه شهرستان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم توزیع بسته های معیشتی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و مساجد ، برگزاری نمایشگاه هنری و عکس از مهمترین برنامه های اجرایی هفته بسیج سازندگی در شهرستان خواهد بود.

 

 

وی در پایان با اشاره به ویژگی های طرح های بسیج سازندگی، گفت: کوتاه‌مدت و زودبازده بودن طرح‌های جهادی، فراگیر و گسترده بودن، نداشتن پیچیدگی‌های تخصصی و نیز عمومی و عام‌المنفعه بودن از ویژگی‌های طرح‌های بسیج سازندگی است که موجب رونق و کارآمدی این ایده در جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

کد خبر 1174288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha