۶ پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۶ پروژه عمرانی، اشتغال زایی و کشاورزی با حضور مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، به مناسبت هفته بسیج سازندگی امروز (21 اردیبهشت) 6 پروژه عمرانی، اشتغالزایی و کشاورزی با حضور مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

مسئول بسیج سازندگی استان طی سفر یک روزه خود از طرح های کانال کشی و انتقال آب در روستای رقه بخش ارسک شهرستان بشرویه بازدید کرد و برای اجرای این پروژه به طول ۴۶۰ متر طول اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

افتتاح طرح های عمرانی بسیج سازندگی شهرستان بشرویه نیز در دستور کار مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی قرار داشت و از قنات خانیک با حجم عملیات ۷۴ متر کول گذاری و طوقه چینی با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان با اعتبار تخصیصی جهادکشاورزی و خودیاری کشاورزان روستای خانیک بهره برداری شد.

 

کارگاه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان بشرویه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به میزان 26 میلیارد و 450 میلیون ریال با حضور مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افتتاح شد.

 

طرح کاشت گل محمدی در بشرویه افتتاح شد و برای این طرح تسهیلات ۵۰ میلیون تومان  قرض الحسنه بسیج‌ سازندگی اعطا شده  که در مساحت نیم هکتار به صورت قطره ای این طرح  اجرا می شود.

 

در ادامه سفر یک روزه مسئول بسیج سازندگی استان کلنگ آغاز طرح بسیج آبرسانی به روستاهای مجتمع آبرسانی ارسک به زمین زده شد.

کد خبر 1174294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha