چهارمین رویداد ملی فهما برگزار می شود

ابدالی پور گفت: چهارمين رويداد ملي فهما در قالب ۳ شبستان و ۱۲ رواق برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: چهارمين رويداد ملي فهما در قالب 3 شبستان و 12 رواق برگزار می شود.

 

وی افزود: چهارمین رويداد رقابتي فهما از تاريخ 21 خرداد ماه امسال مصادف با دهه كرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) آغاز و تا 24 آذر ماه مصادف با ولادت ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: فعاليت هاي بخش عمومي سامانه بچه هاي مسجد (فايل پيوست) تا پايان سال 1401 قابليت بارگذاري اطلاعات را خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه امتياز هر رواق در سال 1401 ، 20 هزار امتياز لحاظ خواهد می شود، خاطرنشان کرد: داوري در بين كانون هاي روستايي و شهري به صورت مشترك انجام مي شود، اما ضريب محروميت براي كانون هاي روستايي و محروم از ابتدا رويداد لحاظ خواهد شد.

 

ابدالی پور ادامه داد: در سال 1401 كانون هاي برتر كه در همه رواق ها فعاليت نموده و امتياز دريافت كرده اند براساس رتبه بندي به صورت ويژه از آن ها تقدير به عمل مي آيد.

 

وی اظهار کرد: كانون ها در رواق هاي 12 گانه فعاليت ها را ثبت مي نمايند، اما ارزيابي نهايي (داوري) كانون ها در یک رواق و به انتخاب خود كانون در پايان رويداد انجام خواهد شد و در پايان از برگزيدگان هر رواق تقدير به عمل خواهد آمد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: كانون هاي شركت كننده در رويداد مي بايست، حداكثر تا تاريخ 27 تیر ماه براساس ظرفيت و توانمندي هاي خود رواق رقابتي را براي ارزيابي نهايي تعيين نمايند.

کد خبر 1174301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha