آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سنندج برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در سنندج برگزار می‌شود.

بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سنندج با حضور 99 نفر از حفاظ استان برگزار می‌شود.

 

 

وی بیان کرد: این آزمون در رشته‌های 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود و به افرادی که در آزمون موفق شوند از سوی سازمان دارالقرآن کریم گواهینامه اعطا می‌شود.

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: مدارک تخصصی دیپلم تا دکتری با ارزش علمی و استخدامی به افراد قبول شده در این آزمون اعطا می‌شود.

 

 

مرادی اعلام کرد: از 99 نفر شرکت کننده این آزمون 52 نفر خانم و 47 نفر آقا هستند و بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان مربوط به رشته جزء سی‌ام قرآن کریم است.

 

 

وی اضافه کرد: از کل شرکت کنندگان 37 نفر مربوط به شهرستان سنندج، 25 نفر از بانه، 8 نفر از سقز، 7 نفر از کامیاران، 5 نفر از قروه، 4 نفر از بیجار، سه نفر از دیواندره و سه نفر نیز از دهگلان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون کتبی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم 23 اردیبهشت ماه در دبیرستان صادق وزیری سنندج و آزمون شفاهی نیز یکم تا چهارم شهریور ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 1174321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha