برگزاری نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در شیراز

قائدی گفت: نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و با همکاری اداره کل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس فارس در ۴ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا قائدی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در کنفرانس خبری که با موضوع «نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد، گفت: نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در 4 خرداد امسال برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز افزود: این همایش با همکاری اداره کل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس فارس برگزار می شود و آشنا کردن دانش آموختگان جوان علمی و آنهایی که تجربه حضور در جبهه ایثار و شهادت را نداشته اند با فرهنگ شهادت و روحیه ایثار از اهداف این همایش است.

وی اضافه کرد: در این همایش از مسئولان استانی و چهره‌ های برترعلمی دانشگاه‌ های مختلف کشور که در خصوص ایثار و شهادت دارای تخصص علمی هستند نیز تقدیر می شود.

قائدی تاکید کرد: برای برگزاری این همایش با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نیز تفاهم نامه ‌منعقد شده است و برای انعکاس مقالات این همایش با نشریه «سیاست گذاری محیط شهری» برای چاپ مقالات برتر همایش تفاهم به انجام رسیده و مقالات برتر در شماره‌ های ویژه فصلنامه علمی دانشگاه آزاد داسلامی واحد شیراز نیز منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: سخرانی کلیدی، افتتاحیه همایش و ارائه مقالات برتر از اهم محورهای همایش است و از متخصصان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به صورت استانی و ملی نیز در همایش دعوت خواهد شد.

قائدی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ مقاله در 20 محور به دبیرخانه همایش ارسال شده که توسط جمعی از اساتید دانشگاه مورد داوری قرار گرفته اند.

کد خبر 1174358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha