تامین برق مورد نیاز اجرای خط دوم آبرسانی به شیراز از سد «درودزن»

حقیقی گفت: برای اجرای خط دوم آبرسانی به شیراز از سد «درودزن»، برق مورد نیاز تامین و شرایط لازم برای بهره برداری از این تاسیسات با ظرفیت کامل فراهم شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یدالله حقیقی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در بازدید از خط دوم آبرسانی به شیراز از سد «درودزن» گفت: برای تاسیسات این خط، برق مورد نیاز تامین و شرایط لازم برای بهره برداری از این تاسیسات با ظرفیت کامل فراهم شده است .

مدیرعامل برق منطقه ای فارس افزود: تامین برق ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی ضروری است و با اقدامات کارشناسی انجام شده توسط مهندسان و متخصصان شرکت برق فارس، برق لازم برای این آبرسانی بودن ایجاد خللی در کارکرد ایستگاه های تقویت فشار تامین شده است.

وی اضافه کرد: با نصب ایستگاه برق جدید و افزایش  ظرفیت ایستگاه پمپاژ در طول مسیر با یک اقدام جهادی شاهد برقراری ایستگاه های تقویت فشار آب در خط دوم انتقال آب به شیراز خواهیم بود.

حقیقی اعلام کرد: طول خط انتقال پروژه خط دوم انتقال آب شرب از سد «درود زن» به شیراز ۷۷ کیلومتر است و تاکنون ۸۵  درصد  پیشرفت فیزکی داشته است و فاز اول آن در تیر ۹۹ به بهره برداری رسید.

کد خبر 1174378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha