سواستفاده از فضای مجازی توسط دشمن برای دلسرد کردن مردم

سردار سلیمانی گفت: دشمن با استفاده از ابزار‌هایی مانند فضای مجازی برای دلسردی مردم در جهان سوم و به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند و در واقع چیزی که امروز برای دشمن باقی مانده جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «غلامرضا سلیمانی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در آیین افتتاح مراکز «آموزش سواد» در شیراز گفت: دشمن در جنگ نرم از فضای مجازی سو استفاده می کند و ایران اسلامی را در موقعیت حساسی در جنگ نرم قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: نظام اسلامی برای نظام ‌های سلطه خطرآفرین است و دشمن از ترس نظام اسلامی برای ایجاد تشویش در افکار مردم از فضای مجازی سو استفاده می کند.

وی اضافه کرد: دشمن با استفاده از ابزار‌هایی مانند فضای مجازی برای دلسردی مردم در جهان سوم و به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند و در واقع چیزی که امروز برای دشمن باقی مانده جنگ نرم است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: تحریم غذا، دارو و نیاز‌های روزمره همگی برای مقابله با جمهوری اسلامی توسط دشمن اعمال شده و چون به نتیجه دلخواهشان نرسیده اند به جنگ نرم و فضای مجازی روی آورده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس لازم بود تا شبکه مردم پایه سایبری که متشکل از جوانان مومن انقلابی مسلط بر تکنیک‌ های فضای مجازی و متخصص در تولید محتوا باشد را راه‌ اندازی کنیم.

سردار سلیمانی اضافه کرد: افتتاح مراکز «آموزش سواد» اقدام مطلوبی در این زمینه است و بسیج از این حرکت حمایت مطلوبی کرده و تمامی دستگاه ها و مردم نیز با هدف مقابله با دشمن باید در این زمینه همکاری مطلوب داشته باشند تا تهدید دشمن را به فرصت های موفقیت آمیز برای خودمان تبدیل کنیم.

خاطر نشان می شود، مراکز «آموزش سواد» سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس رسما کار خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1174431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha