پرونده قضایی ۸ ساله با ۴۳ شاکی با همت دادگستری البرز حل و رفع شد

حسنود با اعلام خبر حل و رفع پرونده یک شرکت ساختمانی در البرز گفت: واحدهای این شرکت ساختمانی از سال ۹۳ در شعبه های متعدد دادگاه حقوقی کرج با ۲ پلاک ثبتی طرح شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « صادق حسنوند» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر حل و رفع پرونده یک شرکت ساختمانی در البرز گفت: واحدهای این شرکت ساختمانی از سال ۹۳ در شعبه های متعدد دادگاه حقوقی کرج با ۲ پلاک ثبتی طرح شده بود. 

 

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلابی کرج افزود: بنا بود از طرف این شرکت ساختمانی، پیش فروش ۵ مجتمع بزرگ انجام شود که شرکت به تعهدات خود عمل نکرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق بیت المال عنوان کرد: خریداران با مراجعه به دستگاه قضا، خواستار پیگیری و اجرای قانونی احکام مدنی و فروش زمین شدند. 

 

وی اظهار کرد: این پرونده قضایی به دادخواست و دادخواهی شاکیان تشکیل شد و با موافقیت سازمان ملی زمین و مسکن برای مزایده و طلب وصول شاکیان اقدام شد. 

 

حسنود بیان کرد: این پرونده مسکن با قدمتی بیش از ۸ سال با ۴۳ شاکی به مصالحه انجامید و شرکت ساختمانی نیز با ۱۲۰ نفر شاغل دچار خسران نشدند. 

 

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلابی کرج خاطرنشان کرد: مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال به شاکیان این پرونده که ۴۳ نفر هستند پرداخت شد، همچنین ۱۳۰ میلیارد ریال به حساب دولت و مابقی نیز به شخص ثالتی که با اعتماد به مزایده شکرت کرده بود. 

 

کد خبر 1174443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha