اجرای سیاست های اقتصادی دولت نیازمند همکاری مردم است/ برخورد با کم کاری مدیران ادارات

محمدی کیا با اشاره به حذف ارز ترجیهی گفت: اجرای سیاست های اقتصادی دولت نیازمند همکاری مردم برای تحقق اقتصاد سالم و کاهش فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «علی محمدی کیا« روز چهارشنبه(۲۱ اردیبشهت) در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون اظهارداشت: دولت بر اساس برنامه بودجه سال 1401 حذف ارز ترجیهی و آزاد سازی قیمت اجناس را در نظر گرفته که بر این اساس از رانت، فساد و معضلات اقتصادی پیشگیری و به معیشت مردم کمک کند.

فرماندار تیران و کرون افزود: اجرای سیاست های اقتصادی دولت نیازمند همکاری مردم و سایر مسئولان دولتی و سایر قوا برای تحقق اقتصاد سالم و کاهش فساد است.

 

وی ادامه داد: در این مسیر دادگستری و دستگاه قضایی نیز نقش همکار و تعامل کننده را برای رفع مشکلات و تسهیل شرایط را بر عهده دارد تا اینکه بتوانیم به بهترین نوع عدالت اقتصادی را اجرایی سازیم.

 

برخورد با کم کاری مدیران ادارات

 

محمدی کیا با اشاره به اینکه برخی از مدیران و کارکنان دستگاه های اداری و خدماتی در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند، تصریح کرد: با این دسته از افراد بر طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیچ کوتاهی و ترک مسئولیت و کاری پذیرفته نبوده و باید در حوزه فعالیت خود نقش آفرینی و خدمت رسانی به موقع و هدفمندی را داشته باشیم.

 

در این مراسم از تلاش های «سجاد پناهی« در سمت رئیس دادگستری تیران و کرون تقدیر و تجلیل و بر اساس حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دادگستری نجف آباد منصوب شد.

همچنین از تلاش های «رضا عباسی« دادستان تیران و کرون تجلیل و به عنوان رئیس دادگستری تیران و کرون منصوب و «محمد رضایی« که پیش از این معاون قضایی دادگستری خمینی شهر بود به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1174445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha