دولت عزم جدی برای مبارزه با گران‌فروشی دارد/ ضرورت همراهی کسبه برای جلوگیری از جو روانی بازار

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه دولت عزم جدی برای مبارزه با گران‌فروشی دارد، گفت: همراهی کسبه برای جلوگیری از جو روانی بازار یک ضرورت و نیاز اکنون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست فرماندار شهرستان پیشوا با مدیران فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی با هدف همراهی کسبه برای اجرای مطلوب طرح‌ هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد.

 

گفتنی است، در این نشست معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری، فرمانده بسیج اصناف و رئیس اداره صمت حضور داشتند.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با مدیران فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی گفت: دولت عزم جدی برای مبارزه با گران‌فروشی دارد و در سطوح ملی، استانی و شهرستانی جلسات متعددی برای این موضوع برگزار می‌شود.

 

وی افزود: طرح عدالت‌محور کردن یارانه‌ها، یک جراحی ضروری برای درمان اقتصاد بیمار کشور است که باید با همکاری و تعامل همه اقشار جامعه به نحو مطلوبی اجرا شود.

 

تاجیک نوری جراحی اقتصادی و اجرای هدفمند کردن در رساندن آن را به دست مردم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: به اجرای این طرح از میلیارد‌ها تومان رانت جلوگیری می‌کند و به همین دلیل کسانی که تا به امروز از این رانت بهره برده‌اند، با سنگ اندازی و تبلیغات سوء تلاش می‌کنند جو روانی به پا کرده و اذهان عمومی را نسبت به این طرح مهم و‌ اثربخش اقتصادی، بدبین کنند.

 

فرماندار پیشوا بازاریان و اصناف را بازوی دولت در اجرای این طرح بزرگ ملی دانست و بیان داشت: کسبه و بازاریان با عرضه مطلوب کالاهای مختلف به ویژه اجناس اساسی، نقش مهمی را در جلوگیری از جو روانی بر عهده دارند و می‌توانند با عملکرد درست خود در ایجاد آرامش بازار و جامعه موثر باشند.

کد خبر 1174471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha