عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی احیا شود

خلیلیان احیای عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی را امری مهم و اساسی دانست و گفت: تمرکز بر روی هویت‌ها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) در دیدار با معاون هنری حوزه هنری کشور، با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به فرهنگ ایرانی و اسلامی اظهار کرد: در این راستا حوزه هنری باید تقویت شود.

 

استاندار خوزستان افزود: احیای عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی امری مهم و اساسی است که وظیفه آن امروز بر دوش حوزه هنری گمارده شده است.

 

وی با اشاره به حضور هنرمندان بی‌شمار در خوزستان تصریح کرد: شعر عربی در استان نیازمند توجه است و باید در این زمینه فعالیت‌های مؤثری انجام شود.

 

خلیلیان ابراز کرد: تمرکز بر روی هویت‌ها باید بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

 

«مجدالدین معلمی» نیز دغدغه‌های هنرمند انقلاب را دغدغه مردم دانست و عنوان کرد: هنرمند انقلاب نسبت به تمامی مشکلات مردم حساسیت نشان می‌دهد.

 

معاون هنری حوزه هنری کشور با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان خوزستان اضافه کرد: امروز هنر با زندگی مردم عجین شده است؛ بنابراین نمی‌توان از آن غافل شد و اهمیتش را نادیده گرفت.

 

وی در پایان یاد آور شد: اگر هنر انقلاب را با گذشته مقایسه کنیم، چنان درخششی را شاهد هستیم که می‌توانیم هنر انقلاب را در روزگار کنونی خود هنری درخشان، موفق و راهگشا بدانیم.

 

کد خبر 1174489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha