حماسه سوم خرداد باید به صورت جهادی در سطحی جهانی تبیین شود

سردار مرادحاجتی گفت: سوم خرداد یک رویداد موفق و بزرگ در تاریخ حماسی کشور است که باید به صورت جهادی و جهانی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» چهارشنبه در دیدار با مدیر صداوسیمای مرکز آبادان، با تاکید بر پوشش مناسب رسانه ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: هم اندیشی ادارات، نهادها و سازمان های فرهنگی، هنری و رسانه ای در مناسبت های ارزشی به خصوص سوم خرداد سالروز ملی فتح خرمشهر ضروری است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: دنیای امروز به روی تبلیغات می چرخد و امپراطوری رسانه ای استکبار هم تمام توان رزمی جنگ نرم خود را در مرزهای ایران اسلامی مستقر کرده است.

 

وی با بیان اینکه سوم خرداد یک رویداد موفق و بزرگ در تاریخ حماسی کشور است که باید به صورت جهادی و جهانی تبیین شود اضافه کرد: صداوسیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان همواره در تولید محتوای حوزه دفاع مقدس پیشقدم بوده اند.

 

سردار مرادحاجتی خاطر نشان کرد: انتظار می رود صداوسیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان برنامه های فاخر سوم خرداد و سپس چهارم خرداد را به بهترین شکل ممکن و در سطح ملی پوشش دهند.

 

وی با اشاره به تشریح برنامه های شاخص استان در سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد: بیشتر برنامه ها، مردم محور با اولویت نسل جوان و در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی هستند.

 

«ناصر بهرام» مدیرکل صداوسیمای آبادان نیز از برنامه ریزی این رسانه جهت پوشش مطلوب برنامه های سوم خرداد خبر داد و یاد آور شد: از مدت ها پیش نسبت به تولید محتوای برنامه های ویژه برای این مناسبت ارزشمند، برنامه ریزی کرده بودیم و آمادگی داریم تا همه برنامه های شاخص برگزار شده به این مناسبت را نیز به بهترین شکل ممکن ثبت، ضبط و پخش کنیم.

 

کد خبر 1174490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha