«مشکلات مالی و نیروی تخصصی ماهر» مهم ترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

موسوی میرزایی گفت: مشکلات موجود در کشور بر روی همه حوزه ها از جمله حیطه بهداشت و درمان تاثیر گذاشته است و مشکلات مالی و نیروی تخصصی ماهر از مهم ترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سید محمد موسوی میرزایی» صبح امروز (22 اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان بزرگ شامل هفت دانشگاه علوم پزشکی و 2 دانشکده علوم پزشکی است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به برگزاری اجلاس روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 9 کشور گفت: این اجلاس امروز به منظور ارائه راهکارها و همفکری کردن در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

وی در خصوص وضعیت کرونا در خراسان جنوبی عنوان کرد: با همت دولت و نیروهای درمانی و اجرای واکسیناسیون به لطف خدا خراسان جنوبی در یک آرامش نسبی قرار دارد و بیمارستان های استان به حالت عادی برگشته اند.

 

موسوی میرزایی با بیان اینکه دانشگاه ها امروز به روند عادی خود برگشته اند، افزود: با توجه به اینکه رسالت دانشگاه مربوط به تربیت دانشجویان است تا بتوانند از نظر اخلاقی، رفتاری و علمی مشکلی از مشکلات جامعه را در آینده حل کند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به مشکلات موجود در کشور به خصوص تحریم ها گفت: این مشکلات بر روی همه حوزه ها از جمله حیطه بهداشت و درمان تاثیر گذاشته است و مشکلات مالی و نیروی تخصصی ماهر از مهم ترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود.

 

 

کد خبر 1174504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha