قانون اساسی محصول خون مردم است

آیت الله عبادی با بیان اینکه قانون اساسی محصول خون مردم است، گفت: پیشرفته ترین قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و اگر بر اساس آن همه کار خود را انجام دهند ما می توانیم یک نمونه و اسوه موفق را به دنیا ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز(22 اردیبهشت) در دیدار با رئیس شورای کلان منطقه 9 آمایشی کشور اظهار داشت: با تلاش و کوشش مجموعه بهداشت و درمان و جدیت دولت امروز آمار کرونا در حال نزدیک شدن به صفر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بشر یک موجودی است که بیماری اش تنها ویروس نیست، افزود: انسان های صالح را به کام مرگ می کشاند و به طور متوسط در ایران روزی یک هزار سقط جنین می شود و این چه ویروسی است که به جان بشر افتاده است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیزی بیماری های اخلاقی بشر را تهدید می کند، ادامه داد: بیماری های سیاسی، اقتصادی، روان تنی و اخلاقی و غیره علل و عوامل دیگری دارند که باعث از بین بردن نیروی دفاعی می شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه قانون اساسی محصول خون مردم است، گفت: هر دولتی که می آید باید سیاست خود را با قانون اساسی منطبق کند و مقام معظم رهبری بر این موضوع بسیار تاکید کرده اند و متاسفانه این کار اجرا نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: پیشرفته ترین قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و اگر بر اساس آن همه کار خود را انجام دهند ما می توانیم یک نمونه و اسوه موفق را به دنیا ارائه دهیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم این آزمون و خطاها ما را به نتیجه ای برساند که مسائل حزبی و سلیقه ای را کنار بگذاریم و بر اساس قانون اساسی عمل کنیم و اکنون این زمینه فراهم شده است.

 

آیت الله عبادی در پایان گفت: در زمینه بیمه اقدامات خوبی انجام شده است تا بیماران تنها غصه بیماری خود را داشته باشند و مشکلات بسیاری بر سر دولت سیزدهم ریخته است و در حال خوب عمل کردن هستند.

 

«محمدعلی کیانی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار داشت: در بحث کرونا جامعه روحانیت کمک های بسیاری در زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس ارائه کردند.

 

رئیس شورای کلان منطقه 9 آمایشی کشور با بیان اینکه در ابتدای کار دولت سیزدهم تنها پنج درصد از مردم واکسن کرونا تزریق کرده بودند، افزود: اکنون بعد از هشت ماه از شروع کار دولت در بسیاری از استان ها بالغ بر 95 درصد دُز اول واکسن را دریافت کرده اند.

 

وی بیان کرد: همه ارکان نظام در این زمینه بسیار خوب عمل کردند تا بحث واکسن توسعه یابد و آمار فوتی ها و مبتلایان به کرونا در کشور کاهش چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 1174513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha