ساختمان دارالقرآن را مطالبه کردیم

سرپرست آموزش و پرورش فاروج گفت: ساختمان دارالقرآن که با توجه به بازسازی حوزه علمیه در اختیار طلاب بود، برای استفاده در اوقات فراغت دانش آموزان مطالبه شد.

«علی اکبر نیازی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: ساختمان حوزه علیمه شهر به پیشرفت 80 درصدی رسیده و با توجه به نزدیک شدن زمان تحویل آن، بازپس گیری ساختمان دارالقرآن آموزش و پرورش  مطالبه شده است.

 

سرپرست آموش و پرورش فاروج افزود: یکی از سالن های آموزش و پرورش هم در اختیار شبکه بهداشت برای انجام واکسیناسیون قرار گرفته بود که با توجه به قرار داشتن در آستانه فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت برگشت آن هم مطالبه شده است.

 

نیازی با اشاره به تعریف انجمن های 21 گانه برای ساماندهی فعالیت های اوقات فراغت بیان کرد: از اوایل خرداد پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان فعال می شود.

 

وی افزود: آسیب ناشی از حضور طولانی مدت دانش آموزان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضرروت کیفیت بخشی و گسترش فعالیت های فرهنگی، ورزشی را در اوقات فراغت بیشتر کرده است و از همه توان مجموعه برای غنی سازی این اوقات استفاده می کنیم.

 

ساخت دارالقرآن در سال 83 آغاز و 95 به بهره برداری رسید اما با توجه به تخریب بنای حوزه علمیه فاروج برای بازسازی در آذر سال 95، فضای دارالقرآن برای برگزاری فعالیت های حوزه علیمه محمودیه اختصاص یافت تا بعد از بهره برداری از این مدرسه، فعالیت های آموزش وپرورش در درالقرآن آغاز شود.

 

کد خبر 1174527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha