۶۸۴ کارگاه اشتغال خرد و خانگی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

هنری گفت: در هفته بسیج سازندگی ۶۸۴ کارگاه کمک اشتغال خرد و خانگی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۲۲ اردیبهشت) در مراسم نمادین جهادگران فاطمی در خراسان جنوبی اظهار کرد: این رزمایش به مناسبت هفته بسیج سازندگی با خدمت‌رسانی ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر استان در قالب ۶۱۰ گروه جهادی از ۱۷ اردیبهشت آغاز شد و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهادگران برنامه های متنوعی در حوزه عمرانی، آموزشی، مهارتی و سلامت در قالب اقشار بسیج در ۸۰ نقطه هدف اجرا خواهند کرد، گفت: در طول هفته بسیج سازندگی ۵۴ پروژه عمرانی با هزینه کرد ۱۲۶ میلیارد ریال افتتاح می شود که عمده این پروژه‌ها شامل آب کشاورزی، تامین آب شرب، اجرای دیوار ساحلی و آسفالت معابر با استفاده از قیر رایگان است.

 

وی ادامه داد: در هفته بسیج سازندگی ۶۸۴ کارگاه کمک اشتغال خرد و خانگی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود.

 

هنری در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور امروز شاهد تحویل یک دستگاه بیل مکانیکی به بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی برای اجرای پروژه های عمرانی هستیم که تا پایان سال چندین دستگاه دیگر هم اختصاص خواهد یافت.

 

 

کد خبر 1174570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha