حمایت کمیته امداد استان از ۱۸۷۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج

سهندی گفت: خدمات کمیته امداد به بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان بوده و کمیته امداد استان از ۱۸۷۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج حمایت می کند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد به بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان بوده و  کمیته امداد استان از ۱۸۷۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج حمایت می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد استان از تعداد 1503 بیمار صعب‌العلاج با ۱۷گروه و نوع بیماری و 374 بیمار خاص حمایت میکند، که این تعداد از خدمات درمانی کمیته امداد بهرمند می باشند.

وی افزود: ۴۵۰ نفر از بیماران صعب‌العلاج با درجه ناتوانی حاد و زمین‌گیر با پرداخت هزینه پرستاری، در منزل نگهداری می‌شوند.

سهندی ادامه داد: خدمات کمیته امداد به بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، که این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه‌التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی  تصریح کر: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب العلاج است .

کد خبر 1174617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha