جریمه حذف پارکینگ و فضای سبز صرف ایجاد پارکینگ های جدید در شهر می شود

اوسط گفت: جرائم حذف پارکینگ و از بین بردن فضای سبز شهری در جهرم صرف ایجاد پارکینگ های عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «داود اوسط»، امروز (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) در دومین نشست خبری شورای ششم شهر جهرم گفت: مردم رصد اقدامات شهرداری را از اعضای شورای شهر می خواهند و ما در راستای نظارت بر سازمان ها و اقدامات شهرداری ۲۳ مورد حکم نمایندگی برای اعضای شورای شهر صادر کرده ایم که ۱۹ مورد آن مستقیما عملکرد و امورات شهرداری را پایش و نظارت و گزارشات را در صحن شورا بیان می کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: سعی کرده ایم در این شورا بودجه را برنامه محور کنیم  و از حالت کلیشه ای و سنتی خارج  و این مهم را با عقل جمعی جمع بندی کنیم و برای هر فصل از بودجه از سازمان ها و واحد‌های مستقر در شهرداری دعوت و مشورت گرفته ایم.

 

اوسط بیان کرد: اعضای شورا دخالتی در امورات اجرایی شهرداری مخصوصا عزل و نصب ها نداشته و ندارند و در امورات اجرایی شهرداری وارد نشده اند اما تذکر و نظارت بر شهرداری را وظیفه و حق خود دانسته و دنبال می کنیم.

 

وی ادامه داد: شرط حمایت کامل شورا از شهردار از روز اول هم اجرای برنامه های ترسیم شده از سوی شورا بوده است و بر آن اصرار داریم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم گفت: در سال ۱۴۰۱ با توجه به منابع درآمدی تعریف شده در بودجه شاهد افزایشی میانگین ۲۵ درصدی عوارض هستیم.

 

وی ادامه داد: سعی کرده ایم در بحث جرایم تخلفات ساختمانی ،حذف پارکینگ و فضای سبز شهری افزایش عوارض را  داشته باشیم تا شاهد کاهش تخلفات از این دست باشیم.

 

 به گفته اوسط، در موضوع حذف پارکینگ و از بین بردن فضای سبز شهری سخت گیری زیادی انجام داده ایم و حسابی مستقل برای دریافت جرایم حذف پارکینگ در نظر گرفته ایم که مبالغ دریافتی در راستای ایجاد پارکینگ های عمومی و در راستای رفاه حال شهروندان خرج می شود.

 

وی اظهار کرد: البته در ایام سال و به مناسبت های مختلف پنج مرحله تخفیف عوارض شهرداری در بحث عوارض تمدید و صدور پروانه ساختمانی، بهسازی و نوسازی و کسب و پیشه برای مردم در نظر گرفته ایم که اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 1174632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha