۱۰  پروژه بهداشتی و سلامت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و باشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد غلام نژاد امروز اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته سلامت دو اقامتگاه پزشک در بهمئی با مجموع مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، دو اقامتگاه پزشک در لنده با مجموع مساحت ۲۰۰ مترمربع با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار، دو اقامتگاه در باشت و آبدهگاه با مجموع مساحت ۲۰۰ متر مربع و مجموع اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: یک اقامتگاه پزشک در جاورده با مجموعه اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و مساحت ۴۱۰ متر مربع و اورژانس بین جاده امامزاده علی (ع) و مهمانسرا شبکه بهداشت و درمان در چرام با مجموعه اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان و مساحت ۳۰۰ متر مربع از از دیگر پروژه های افتتاح شده در این هفته می باشد.

 

وی گفت: در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ استارت پروژه‌های هفته سلامت زده شد و طی جلسات متعددی که با پیمانکاران برگزار شد، مشکلات و معضلات پروژه ها بررسی گردید.

 

غلام نژاد تصریح کرد: روند ساخت و مشکلات موجود برای پروژه های با پیشرفت فیزیکی 75 درصد بررسی و با هماهنگی های صورت گرفته به صورت شبانه روزی با تزریق پول و تخصیصی که اولویت اول ما برای پروژه ها بود، خوشبختانه توانستیم 10 پروژه را به بهره برداری برسانیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه همزمان با تحویل موقت پروژه ها تمامی انشعابات آب، برق و گاز وصل شد و در نهایت پروژه ها بدون هیچگونه مشکلی به بهره برداری رسیدند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1174655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha